Hur tänker folk?

Något jag ofta tänker på, vilket också resulterar i att jag ofta inte svarar på kommentarer. Tror folk verkligen inte att man förstår att de skriver en och samma kommentar till varje blogg de går in på? Typ "Åh, vilken fin blogg du har!" eller som jag fick här om dagen "Vilket fint hår du har!". Detta fick jag dessutom i ett inlägg där det inte ens fanns en bild på mig + det fanns ingen bild på mig på hela framsidan förutom headern. Alltså det är ju bättre att skriva något som verkligen är riktat emot mig - t.ex. skriv något som min text handlar om. Det bevisar ju att ni har läst vad jag har skrivit iaf.

B
ara något jag har tänkt på ett tag. Så vill ni att jag ska svara på era kommentarer/gå in på era bloggar - skriv något till mig och inte till 100personer. Tack! :)

Kommentarer
Postat av: iPeter

Håller med dig till fullo i detta fallet.. ha en bra kväll

2012-03-21 @ 16:47:57
URL: http://carlbergmobile.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0