I'm sexy and I know it

Yeaah - Ännu en dag närmare studenten. Det enda jag kan säga att jag har lite panik över i skolväg är projektarbetet. Men det ska nog ordna sig tillslut det med. Förhoppsningvis så får vi ihop tusen timmar den här veckan (gjort 5 timmar idag) och förhoppningsvis kanske vi hinner klart med boken. 

Annars rullar livet på, träningsvärk som sjutton men det är ju gött. Ska nog försöka gå ut och springa någon dag med, tyvärr är jag upptagen imorgon och troligtvis på onsdag så på torsdag ska jag springa iaf! Kanske ta en liten prommenad imorgon iaf. Men nu ska jag bara bolla lite idéer till med sandra och sedan sova. Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: Sessan

Vad gör du för projektarbete?

2012-03-20 @ 08:45:59
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: ebba

grym blogg!Allt bra med dig?? :)

2012-03-20 @ 19:46:12
URL: http://ebbaafeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0