Internationella kvinnodagen!

Dagen till ära sitter jag i sängen och äter smörgås! Faktiskt ost på den (jag som hatar ost). Men jag försöker lära mig äta det och det funkar faktiskt om man äter det tillsammans med skinka. Försöker även lära mig dricka öl, men det smakar pyton. Försökte dricka en öl igår, efter halva hällde jag ut den! Gårdagen var bra. Roligt hade vi och det lär göras om snart! Hade dock sjukt ont i fötterna när vi skulle gå hem där mitt i natten och gud så trött jag var i morse. Men jag överlevde jag med?

Kvällen har spenderas i klubbstugan med styrelsen och styrelsemöte. Helt okej faktiskt, ska nog gå vägen det här året med. Sen har jag legat i sängen och kollat klart säsong 7 av oth och börjat på säsong 8, som inte finns att ladda ner någonstans? Så har fått kolla online, men avsnitt 2 går inte att kolla på någonstans det heller. Jag blir sur!

Men nu ska jag sova, blir uni imorgon och handelshögskolan. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0