No taxation without representation part over

Nu var historiaprovet kvart! Känner att den här dagen har varit väldigt effektiv - första lektionen film (men det vara oxå det enda vi skulle göra så bra där anna!). Andra lektionen - en ny uppgift, gjorde klart den innan rasten och efter rasten skrev jag klart en till. Bara en kvar i den kursen!!!! Efter skolan - Historiaprov. Kändes bra, satt ju och skrev i 1,5 timme och 10 sidor så det borde duga!

Nu ska jag forsätta vara effektiv, skriva klart det allra allra sista jag har kvar på finanskrisen - läsa igenom det jag har fått och förhoppningsvis få in allt idag så vi kan skria analysen.. annars blir det svårt att hinna med detta. Vill bara bli klar och skicka in det och sen slippa det (förrens nästa fredag då vi har redovisning). Men nu plugga det sista, pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0