No taxation without representation

Hej hopp! Sitter här hemma och plugga historia som jag har prov på i veckan. Måste bara gå och prata med Linn och göra upp en tid, men ska försöka att få det på tisdag eftermiddag eller onsdag innan historialektionen. Gött att få det gjort liksom. Känner att jag kan det mesta iaf, förutom de dumma personernas namn.. Dessutom undrar jag hur många gånger jag har skrivit England, Frankrike, Slavar och Spanien nu. En miljon gången skulle jag tippa på!

O
skarposkar sitter bredvid mig och pluggar matte (förutom just nu för han har tydligen sprungit iväg..). Försöker få honom att förstå det han gör så att han kan klara matte c. Tror han klarar det om han bara orkar lägga ner sig, han förstår ju iaf när han ska säga hur man ska göra för mig. Men nu får vi väl fortsätta arbeta! puss på er

Kommentarer
Postat av: Felicia (Kristen Stewart hemsida)

hej =) skulle du vilja följa varandra via bloglovin ? =)

2012-03-11 @ 15:54:58
URL: http://kristenstewart.se
Postat av: Sandra

Haha sjukt söt bild!

2012-03-12 @ 19:11:36
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0