Vad är en studentfest när man kan plugga?

Idag har jag spenderat dagen på stan. Först sjukgymnasten med mammi sen teliabutiken för att lämna in min telefon eller min gamla. Sen mysig lunch, mums! Iväg till IKEA och bestämde badrum och sen när vi skulle köpa det kom mamma på att det inte får plats i bilen då sandra och elin skulle med hem. Så blir in imorgon för att köpa med det hem.

V
äl hemma blev det greja med min nya digitalbox som vägrar fungera. Får in en kanal som har sändningsuppehåll dygnet runt, fiint. Kan iaf spela snake på den, alltid något? Sen laga mat, tv tittande och sen tog sandra och jag tummen ur röven och började göra projektarbete. Så har iaf fått ihop 2,5 timme till på det. Bra skit! Tävlingsbidragen är nästintill klara, så det är gött. Bara att få ihop själva produkten med.. ajajaj..

N
ej nu ska jag och min huvudvärk försöka sova (kolla ett avsnitt oth) och försöka vakna pigga och glada imorgon med en väldigt längtan efter att städa och plugga. puss på er
Idag har jag dessutom nästan bestämt vilka skor jag ska ha på studenten, iaf beställt ett par som vi får hoppas på att de blir bra. Man kan ju aldrig veta, hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0