Dagarna går..

Som en gammal vän till mig sa "du är nästan sämre än mig på att blogga" och gud vad sant det är. En vecka har gått sen jag senast skrev något inlägg. Har haft tusen tankar på att logga in och skriva något vettigt inlägg, men det har stannat vid tanken. 

Livet knallar på även om jag inte bloggar, ännu några skoldagar har gått och studenten och turkiet närmar sig med stora steg. 15 skoldagar kvar innan betygen ska sättas och på min att-göra-lista står det här:
  • Prov Företagsorganisationer - 4 maj
  • Nationellt prov matematik D - 24 maj
  • Fördjupningsarbete samhällskunskap (Nutida konflikter) - Deadline 11 maj
  • Fördjupningsarbete historia (Skönhetsideal genom tiderna) - Deadline 16 maj
  • Fördjupningsredovisning historia - 23 maj
  • Marknadsföring - MF 16
  • Marknadsföring - MF 18
  • Marknadsföring - MF 19
  • Matematik D - Kapitel 4 (Rapport och muntlig redovisning)
  • Projektarbete - Skriva klart och kolla igenom loggboken
Sen när allt detta är klart kan jag äntligen slappna av och ta studenten. Men de dagarna som är kvar nu är det hårdpluggning som gäller. Har satt upp lite datum för mig själv när dessa uppgifter ska vara klara så det är bara att hålla vad man har lovat för sig själv. Nu ska jag kolla klart på filmen jag började kolla på igår och sen ska jag sova och tagga inför den sista mattelektionen för gymnasiet. Hur nu det ska lösa sig med sista kapitlet.. pusss

Kommentarer
Postat av: jenniefer

önskar dej en trevlig lördag! :)

2012-05-05 @ 00:35:31
URL: http://jenniieefer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0