Dags att göra klart detta nu!

Skulle ha lämnat in mitt fördjupningsarbete igår - men var det klart? Nejnej. Är det klart idag? Nej. Imorgon MÅSTE jag lämna in det så är det bara. Har iaf skrivit 3379 ord och 12 sidor än så länge. Har bara 1990-talet och 2000-talet kvar. plus diskussion och slutsats, men det här ska nog gå vägen det här med. Tänkte att jag ska försöka skriva klart 1990-talet innan jag går och lägger mig iaf för att tagga tävling imorgon.

T
ävlade idag med. Det var jobbigt, svårt och risigt. Men jag är tycker att det gick helt okej ändå, alla andra tyckte ju att det var svårt oxå så man ska ju inte klaga :) Blir tävling imorgon, på lördag och söndag med. Förutom tävlingarna ska jag hinna med att skriva klart den här fördjupningen, skriva rapport i matten och göra klart den sista marknadsföringsuppgiften. Bara att kämpa nu! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0