Dra på smilbandet och upp med humöret


Dagarna går och går och snart står vi där 14 juni och har ingen aning om vad vi ska göra då. Känns lite läskigt fast samtidigt skönt, har ingen blekaste aning om vad jag ska göra i höst men det märks väl då? Just nu ligger fokus här och nu. Uppgifter ska göras och prov ska skrivas men det ska nog gå vägen tillslut det med. Har arbetat ner listan lite så nu ser den ut såhär:
  • Fördjupningsarbete samhällskunskap (Nutida konflikter) - Deadline 15 maj
  • Fördjupningsarbete historia (Skönhetsideal genom tiderna) - Deadline 16 maj
  • Fördjupningsredovisning historia - 23 maj
  • Nationellt prov matematik D - 24 maj
  • Marknadsföring - MF 19
  • Matematik D - Kapitel 4 (Rapport och muntlig redovisning)
  • Estetiskverksamhet -affisch om en konstnär/konststil
Två stora fördjupningsarbeten som ska skrivas (håller på med ena just nu), ett prov, en redovisning, en rapport och två uppgifter kvar. På sätt och vis känns det som att det är ingenting men samtidigt väldigt mycket. Det gäller att orka kämpa det sista och få de betygen jag vill ha. 17 dagar till behöver jag bara kämpa till sen är betygen satta och jag kan slappna av, SKÖNT! Men nu ska jag återgå till mitt fördjupningsarbete om Afghanistan, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0