Ibland blir det inte som man har planerat

Ovärd skoldag idag. Mösspåtagning klockan 11 som slutade runt kvart-tjugo över 11 och då fick jag reda på att Linn vår lärare var sjuk så jag åkte hem. Så idag har jag varit i skolan 1 timme fast jag har inte gjort något. Som tur hade jag bilen så jag kunde åka hem och vara hemma snabbt. Nu sitter jag och försöker finna inspration till att skriva fördjupningen igen, men jag är så grymt trött så jag funderar på att ta en powernap och skriva lite efter den istället. Får se hur det blir, puss


Kommentarer
Postat av: Amanda-Nicole

heeej! Vad fin blogg du har!!! :D



Jag har ställt en fråga i min blogg som jag gärna skulle se svar av från många för de är en ganska interessant fråga, kolla här http://amandanicole.se/2012/may/vilken-kropp-hade-du-valt.html#comments och kommentera superduper mega gärna!! Skulle bli så glad :D

2012-05-09 @ 17:29:36
URL: http://amandanicole.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0