Lite shoppning ♥

Har införskaffat mig lite nya kläder (ovanligt). Den här gången var det väldigt mycket "basgrejor" och andra bra och ha saker inför vi åker bort till turkland. Ska bara införskaffa mig lite solkräm, piller och sånt som är bra att ha med sig till dess. Och sen ska jag hoppas på att min bikinidel och min kjol som jag har beställt kommer innan vi åker med. Men jag ska inte hoppas på förmycket.  Imorgon eller på fredag kommer iaf min klänning som jag har köpt (oskar har köpt till mig) för någon vecka sen fast jag har bytt storlek nu.
Bikiniunderdel 49,50kr HM (överdel kommer senare)
Virkade ballerinaskor 149kr Dinsko
T-shirt i lite kortare modell 49,50kr HM
Långt oversize linne 49kr HM


Två enkla linnen med djup rygg 69kr HM
Trodde inte alls att linnet skulle se ut som det gör när jag beställde, trodde nämligen att det var en annan modell som jag har och den är väldigt liten i sorleken därför tog jag s på dom här som jag har på det, men de här blev lite förstora nu så får sy upp axlarna och kanske sy in lite lite i midjan. Men assnygg rygg!


Solglassögon 99kr (betalade 77kr) Åhléns

Kommentarer
Postat av: - T O V E -

hejsan, allt bra med dig?:)

2012-05-11 @ 17:41:30
URL: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0