She's getting tired of her high class toys

Sitter här hemma och lyssnar på musik och försöker planera den närmaste tiden. Rättare sagt försöker jag planera hur i helvete jag ska klara min tenta nästa tisdag. Någon som har svar på den frågan?!?! Det är nog första gången i mitt liv jag verkligen kan vara ärligt och säga att jag inte kan någoting. Troligtvis kommer jag få göra min första omtenta (2 mars..) och även för första gången i mitt liv göra omprov (räknas inte när jag och caysa fuskade i åttan). Wish me luck, i'll need it.
 
För att liva upp resten av livet kan ni få se lite bilder på den senaste tiden i mitt liv :) OL-gala, film, sex and the city, träning, örebro och ja det är bara lite vad jag har gjort istället för att plugga de senaste veckorna :)
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror att du kommer klara den även om du inte tror att du kan någonting!

2012-11-21 @ 16:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0