I landet lagom är bäst

Såhär två dagar efter passet i måndags börjar min rumpa och lår återhämta sig. Fast än så länge gör det galet ont när jag ska sätta mig ner och framför allt sätta mig i bilen. Har jag suttit länge blir det även lite svårt att gå, haha. Som grädde på moset plågade jag benen ännu mera idag genom att genomlida ett tungt intersivt spinningpass - men vad gött det känns nu efteråt (även om jag kan gå sämre nu och bättre lär det inte bli imorgon).
 
Imorgon blir det vila/prommenad för att försöka få bort träningsvärken till i helgen då säsongens sista tävlingar går av stapeln. Stafett på lördag och medel på söndag - ska bli fint! Sen ska vi ligga i hårdträning tills nästa år! Men nu ska jag skriva lite på min hemtenta som ska vara inlämnad på söndag. Pusss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0