Ännu en måndag

Ligger i soffan och kollar på biggest loser och känner att det är dags att börja träna ;) får nog ta och sticka ut och springa imorgon kanske.. Äääh man är gärna lat men kanske dags att inte vara det :)

Annars har VFU vecka nummer 2 börjat och jag har även börjat med att se över uppgifterna som ska göras under VFUn. Känns som att VFUn kommer gå superdupersnabbt så det är nog bra att börja göra allt i tid med tanke på att jag tävlar 4 dagar innan allt ska vara inlämnat + att jag och sandra åker till Tyskland dagen efter allt ska in. Så måste även göra allt som ska göras till dess samtidigt, men det blir fint.

Sen har vi även haft styrelsemöte i kväll, så nu är min hjärna trött. Tänkte borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen och läsa lite. Ha det så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0