Biggest loser, yeeah

Sitter i soffan och kollar på biggest loser med en huvudvärk som kommer krypande. Jag är inte van med att gå upp 6.30 för att jobba 8-17. Att inte vara hemma mellan 7-18 tar på krafterna när man är van att vara i skolan 10-12 i vanliga fall!

Idag har vi haft haspec, matte och klassråd. Har även suttit och kollar på uppgifter för ett prov som ska köras nästa vecka. Hade aldrig trott att det var så svårt att göra prov på rätt nivå och sedan bedöma vilka mål och betyg. Men man lär sig någon nytt varje dag!

Nu ska jag kolla klart på biggest loser och sen raka vägen in i duschen och sen ska jag äntligen lägga mig i den efterlängtade sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0