Blogg.se suger ännu en gång!

Jag har inte gett upp er utan blogg.se suger bara. Deras app vill inte fungera och jag är aldrig inne på datorn längre förutom på VFUn men känns lite fel att sitta där och uppdatera bloggen!

De senaste dagarna har bestått av firande av mamma i 3 dagar, hon fyllde nämligen år i onsdags. Igår fick hon sin födelsedagspresent av mig och elin som bestod av musikal. Innan musikalen gick vi och åt mat och myste.

Annars har en hel vecka av VFUn redan tagit slut och tiden går helt galet fort! Jag har även sysselsatt mig med att träna lite, kolla ikapp hart of dixie och nu städar/möblerar jag om mitt rum. Vi får se vart resten av dagen tar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0