en fön och en kamera är allt som behövs!

Tänk vad roligt man kan ha med en kamera och en fön om man har blött hår (och måste fördriva tiden). Det är fredag idag för er som inte visste det!!! :D Jag bestämde mig även för att man skulle kunna ha korallfärgade byxor nu på eftermiddagen så det fick det bli. Annars försöker jag bara fördriva tiden tills jag ska åka till tågstation och hämta hem min kära vän! 
 
Annars har jag varit i forshaga som vanligt, ingen tur till deje dag.. Lyssnat på föreläsning om cyklar bland annat. Kul att lära sig lite mer! Nä nu kanske jag ska göra mig klar för ska hinna åka och slänga återvinning innan hade jag tänkt.. Hej hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0