Living on the edge

Livet går upp och ner, men idag har varit en riktigt fin dag med en av de finaste människorna jag känner!

Började dock dagen med att ha tenta men mina tankar flög iväg en del, men vi får hoppas på att jag skrev ner rätt saker ändå. Sen träffade jag upp sandra och så gick vi och fikade/åt lunch och pratade om allt mellan himmel och jord. Tog även beslut om att åka till Tyskland 11 dagar i maj (living on the edge och skolan får gå som den vill) och att jag ska flytta till Örebro (ja jag måste komma in först). Sen avslutades dagen med glass på Carli och där beslutade vi oss för att gå på bio. Vi lever verkligen efter måttot ta allt som det kommer, lev lite! ;) har även shoppat vita jeans som jag aldrig trodde att jag någonting skulle köpa, men man måste förnya sig lite ibland med?

Nu sitter jag på tåget påväg hem, ska nog ta och sätta på någon bra film och somna till den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0