Not really sure how to feel about it

Mys i soffan med biggest loser på tv och en kopp te i handen. Idag har jag iaf varit med och dansat på en idrottslektion och sen har jag tagit en promenad, så liiite har jag rört på mig iaf ;)

Ännu en dag har passerat och jag hinner inte med, tiden går helt galet snabbt. Har iaf hunnit med att skriva en halv uppgift av de 5 uppgift som vi har nu under VFUn och det känns riktigt bra att vara igång! Känns även riktigt skönt att göra lite nu så jag slipper ha panik i slutet, vilket jag ändå kommer ha men bra att minska den lite.

Nä nu var biggest loser slut och det är dags att borsta tänderna och sova :) ja, nuförtiden måste jag sova tidigt för att orka gå upp på morgonen. Men det är skönt! Godnatt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0