Skulle publiceras igår (måndag 8april)

Har haft en fin första dag på VFUn, som bestod av först arbetslagsmöte och sedan en lektion i PRIV matte (stödlektion) och sen hade vi ingen lektion förens vid halv 4. Så då fick jag en rundtur av skolan, kolla på lite uppgifter till ett prov som jag ska vara med att köra och bedöma om två veckor tror jag att de var :) Sen när klockan blev 17 så var sista lektionen slut och jag åkte hem.

Fick även reda på att jag kommer få ta över en lektion bara sådär någon gång, gå in i en klass utan förberedelse och bara köra på. Detta kommer inte vara i matematik kan tilläggas.. Men det blir nog fint!

Tydligen vad det jobbigt att inte göra så mycket så jag somnade här i soffan en timme direkt efter att jag hade ätit upp min mat.. Hahah kanske ska lära mig att lägga mig i tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0