Tyskland hit eller varför inte lite hållbar utveckling?!?

Nämen tjenare bloggen!
Idag har jag och sandra varit på möte inför Tyskland och fått med oss...hmm.. inte så mycket ny information alls, men det ska nog bli en rolig resa! Dock har Sverige missuppfattat allt och resan har ingenting med sport att gör alls verkar det som utan vi ska diskutera hållbar utveckling.. Hmm.. Kan vara precis vad som helst helt enkelt! Men det märks som jag brukar säga!

Innan mötet var jag i Forshaga där jag som sagt hänger hela dagarna nuförtiden ;) coolt ställe det där! Sen åkte jag hem och duschade snabbt innan jag mötte sandra i stan för att hämta ut mina superdupersnygga glasögon som jag egentligen inte behöver men tycker att det är roligt att slänga ut 2000kr på ;) (kan lägga in bild sen om jag vågar) och så åt vi god mat och kollade lite på hm innan mötet började!

Nä nu ska jag hitta på något eller kanske testa att läsa med mina nya superdupersnygga glasögon, allt blir så stor i dom ska ni veta! Så vill ni se tjocka ut så be mig ta på mig glasögonen så ser ni garanterat tjocka ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0