Vissa jagar lyckan, andra skapar den

Lite WeHeartIt såhär på kvällens samtidigt som hockey, dock förlorade Färjestad precis..

Annars har jag roat mig med skola idag och bestämt mig för att vara rebell och skita i att vi har obligatoriskt 23 maj när jag kommer vara i Tyskland. Läraren får skylla sig själv när han säger idag att vi har obligatoriskt då!

Har även sökt till Örebro till hösten så det blir flytt (: annars fortsätter väl livet, blir bowling med några ifrån klassen imorgon och supa ner Julia (lär inte blir något problem alls!) nä nu ska jag hitta på något annat roligt.


Kommentarer
Postat av: Eva

Ja vad glad jag blir av att höra att du kommer hit :D

2013-04-05 @ 15:14:31
URL: http://evagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0