Analfabeten som nästan kunde måla

Hiiiii, sitter just nu i min säng och funderar på vad jag ska ha på mig, inte för att jag har så mycket att välja på då jag knappt har några kläder med mig hit. ÖBO sa ju till oss att det max skulle ta en vecka med att måla lägenheten och det betyder att vi skulle ha fått tillbaka lägenheten onsdagskväll.. har vi det? nää. Därför hade ju jag bara tänkt träningskläder och kläder att ha på vfun. Men idag borde de bli klara med lägenheten! Fast målaren är ju analfabet ändå så..
 
Nä nu ska jag välja kläder, slänga i min någon frukost och åka in till stan :) sen när jag kommer hem blir det plugg fram tills föreläsningen som börjar 15.15 och sen är det bara hem för att byta om inför träningen. Ska nog bli en fin måndag även den här :) puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

älskar rubriken

2013-12-03 @ 12:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0