håll min hand

God kväll, egentligen kväll men man säger god natt som ett avslutt och jag vill inte börja med ett avslut. har spenderat två dagar i örebro med bland annat lite julafton nr. 2 med paketöppning och vindrickning. jag har orienterat och jag har slappat. Skön blandning av fina saker. Fått lite mer julklappar som alltid är välkomna. Bland annat fått ett cykeldäck med dubbar, det ni. Det är coola saker. Så att jag kan cykla när det är halt och snö, om det nu blir någon vinter i år.. jag har även fått en riktig fårskinnspläd, så himla mysiga är dom!! lite böcker, ljus, body butter, bakbok (<3) och lite annat smått och gott som jag inte alls kommer ihåg just nu. Eller justeja!! Jag, elin och pappa ska gå på Håkan 7 juni!!! Den enda konserten han kommer ha nästa år och vi ska gå :D 
 
Imorgon ska jag och mamma in till stan och förhoppningsvis bränna lite pengar på några fina saker. Annars går mina tankar mest till VAD FAN SKA JAG GÖRA PÅ NYÅR?!?!? äh det kan bestämmas någon gång typ måndag ;) puss nu ska jag sova, god natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0