Kaos

Hej!
Jag lever fortfarande, fast det är knappt.. Så sjukt trött man kan vara, hela kroppen och huvudet är trött. Har nämligen varit en helg full med orientering och bilåkande. 10mila stafett på lördagen och ett lopp som gick uselt på att sätt det kunde och sedan en medeldistans idag som inte gick så mycket bättre den heller :) nästa vecka ska jag springa sjukt mycket bättre!

Annars är det bara en vecka kvar tills jag och sandra åker till Tyskland!! Gaaalet!! Och jag vet inte hur jag ska hinna med allt som ska göras innan dess... Min vecka ser nämligen ut såhär:

Måndag - VFU
Tisdag - VFU + husvisning
Onsdag - VFU + åker till Örebro
Torsdag - Örebro och tävling
Fredag - Örebro och tävling + åka hem
Lördag - Jobbar hela dagen
Söndag - Jobbar hela dagen

När ska jag hinna med att packa? Fixa allt jag ska ha med? Växla pengar? Laga mina kläder? Aaah!! Det löser sig nog.. Men nu blir det sova. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0