same bed, but it feels just a little bit bigger now

Jag har haft de bästa dagarna i hela mitt liv. Det finns ingen bättre känsla av att vakna upp på morgonen och du vet att du har massa underbara människor runt omkring dig. Har du ingenting att göra är det bara gå ut och börja prata med någon. Lära dig nya saker om andra länder och kulturer och alla underbara kvällar fulla med dans, skoj och mys. Snygga danskar att titta på och krama. Nu är allt borta och det är mycket jobbigare än vad jag någonsin hade trott att det skulle vara. Jag kan ärligt säga att jag kommer sakna alla underbara människor, även de jag inte klarade av när vi var där nere. Nu är det bara att hoppas på att vi någon gång i framtiden kommer träffas igen. 
 
Världens bästa gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0