hello november

Haft en mysig dag på ikea med sandrapandra. Köpt lite nya lampor till vardagsrummet och hallen bland annat. Även köpt gardinstänger till köket och vardagsrummet, så nu ska vi bara hålla tummarna för att de är snabba på att skicka iväg våra gardiner. Kommer bli så mycket skönare när det kommer upp gardiner, blir lite mer ett hem då. Nu är väggarna kala och tråkiga. Vi kommer dock behöva åka till ikea någon gång snart igen för att köpa tavlor och lite annat smått och gott :) 
 
Annars har jag haft en trevlig helg. Skön fredag med fredagsmys gånger 1000 och en lördagskväll som började med inflyttningsfest hos melissa, som fortsatte med pitchers och hångeltävling och som sedan avslutades med mcdonalds och en mysig promenad hem. Blev inte många timmars sömn i natt när jag kom hem klockan 4. Men vad gör det? :) 
 
Nu ska jag se på något avsitt och sen ska jag sova :) Försöka att komma upp ganska tidigt och plugga lite imorgon kanske.. annars blir det skola 13-15 och sedan träning på kvällen :) puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0