vill du ha en idiot lägg din hand i min

Och där har redan ännu en vecka försvunnit. Veckan har bestått av skola på måndagen och träning på kvällen som vanligt. Även på tisdagen blev det träning på kvällen, men jag hade ingen mer skola förutom fredagen den här veckan. Då vi hade examinationsseminarium, jag blev godkänd det är det enda som spelar någon roll. Annars var jag ute med 3 st från klassen och några av marias kompisar i onsdags. Det blev en fin kväll, som kanske inte blev som jag hade trott men vem vet hur någonting ska sluta?
 
Var även ute i fredags, då hade vi nollereunion. Roligt att träffa folket igen, även fast det inte alls var många som var där, men kul ändå! Sen blev det hem till mig och prata i sönder hela natten innan jag somnade någon gång efter 6. Idag sov jag länge, innan jag gick upp och åt frukost. Diskuterade kvällen med sandra, som verkligen inte hade en kväll som blev som planerat, eller blev det de? ;) Sen har jag mest kollat på filmer och serier och storstädat toan. Sånt som måste göras ibland det med.
 
Nu ska jag sova för att orka vara pigg imorgon. Blir att laga punka på min cykel och förhoppningsvis flytta in en garderob i mitt rum, så kanske jag äntligen får lite ordning. Har lite förmycket kläder kanske.. Har även kommit på en lösning till hur jag ska förvara mina skor! Måste bara till ikea för att kunna fixa mina planer! men det får blir någon annan dag, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0