GÖÖÖTT mos

 
Arbetet är sen någon timme tillbaka inlämnat. När det var inlämnat bestämde jag mig helt ovetande över vad klockan var att baka bröd. Bra där anna! Nu sitter jag här och är inne på andra jäsningen och det ska dessutom gräddas i 30min. Men vet bryr sig egentligen? Jag får nybakt bröd och det är sista dagen på VFUn imorgon och jag har lämnat in mitt arbete. Jag kan slappa idag. Imorgon däremot blir det full fart på VFUn, sedan till stan för att inhandla lite bra att ha saker inför helgen, du vet sånt där som ej bör nämnas på internet. Justeja juice! Och vit ansiktsfärg! Sen ska jag läsa igenom de andras arbete så att jag är förberedd på seminariumet på fredag och försöka få lite bättre ordning här hemma. Tänkte även försöka hinna iväg och sy upp mina gardiner någon dag.. men det kan få vänta ett tag med ;) kan låna lite säkerhetsnålar av sandra så löser det sig! ;)
 
Nä nu ska jag titta till brödet och fortsätta att kolla på ghost whisperer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0