if you love me, got to know for sure

Kunde inte göra något annat än sakna julia när jag hittade den här bilden! Hon åkte iväg i en gammal folkvagn målad som en hippiebuss påväg neråt i europa och kanarieöarna som mål, på obestämd tid. Tänk vilken känsla att bara dra iväg och skita i att boka någon hemresa och bara ha med sig ett fåtal ombyten. 
 
Själv sitter jag hemma i kalla sverige, även om det var galet varmt imorse. Första dagen på VFUn var det idag. Denna gång befinner jag mig på Adolfbergsskolan i örebro. Kändes bra! :) Tror dessa tre veckor (och två till i november) kommer gå galet snabbt! 
 
Nu ska jag försöka plocka lite till och sen försöka hamna i sängen relativt tidigt, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0