Kiss me

Åh jag vill göra precis allt förutom att skriva på hemtentan. Jag har skrivit en sida av ungefär tre. BRA DÄR ANNA! Detta betyder att det blir en hård dag imorgon! Buuuhuuu.
 
Det är roligt att bo i en egen lägenhet iaf. Lite ensamt, så sällskap är så välkommet! En minut, en timme, ett dygn, på obestämt tid, spelar ingen roll! Dessutom ska vi få ommålat i alla rum!! och vi ska få ny kyl, frys och spis! Fattar ni det kommer ju vara som en ny lägenhet. Vi bestämde färger i morse, så blir blått i köket, beiget (typ) i hall och vardagsrum och sen tog både jag och sandra ljusgrått i våra rum. SÅ fint det kommer bli. Ni får se bilder någon dag när jag har fått bort lite fler kartonger! Nä nu ska jag skriva ner kanske något ord mer på tentan innan det blir sängen/något avsitt av någon serie. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0