run bitch, run!

Ligger gött avslappnad i sängen efter en springtur på 8,5km förut. Trodde aldrig att jag skulle orka det, har kanske tränat 10 gånger senaste 3 månaderna? Men det gick finfint och jag skulle ha orkat mer om jag hade velat och de andra hade gjort det. Skönt att ha det gjort och se att det faktiskt blir lättare för varje gång :) 
 
Imorgon blir det vila, skönt! Ska skriva klart min uppgift på kvällen, så mest tid får läggas på det. Annars får vi väl se vad som händer resten av kvällen. Min kära sambo lär lämna lägenheten så jag får den heeeelt för mig själv. Spöken är välkomna att vårdgästa mig. Ta gärna med något gött. Annars tänkte jag baka bröd! Fast det kanske blir på torsdag.. måste baka något halloween-inspirerat med.. hihi vi får se vad det blir helt enkelt. Nu blir det fokusera lite till på uppgiften innan det blir sängen. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0