Allting har förändratas men du finns kvar

Åh tänk att ha ett sånt här sovrum. Där kan man snacka om mysfaktor på hög nivå! Finns det något bättre än ett sovrum med en säng med massa kuddar och täcken? Gärna något mysigt sällskap får vara med oxå. Något som är säkert är att jag ska ha en mysig säng i vår lägenhet iaf! Massa kuddar och täcken är ett krav. Sen ska jag allt försöka få till ett mysigt rum utöver det med. Får hoppas på att det inte är orange eller gula väggar bara. jag gillar inte dom färgerna på rum. Får gärna vara i andras rum, men helst inte mitt (: 
 
Snart är lägenheten vår och då får jag veta vilken färg mitt rum har. Nästan så att jag ska ta en titt förbi på måndag och hoppas att man ser in genom fönstrena då iaf ;) för snart är det bara 2 dagar kvar, sen är det tisdag och lägenheten är vår! Då ska jag bara överleva 4 nätter själv innan sandra kommer :) 
 
Nu ska jag packa ner de sista sakerna i mitt liv här i kil och sen ska jag läsa lite innan det blir sängen. Sen ska jag fördriva tiden så att det går fort tills på tisdag. Ska roa mig med att sy om en klänning så att jag har något att ha på mig på finsittningen på lördag och skriva på min hemtenta. puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0