En sorglig figur, som du aldrig riktigt mött

'
Idag är en riktig mysdag. Vaknade runt 8 tiden för att hinna packa det sista och städa lite i rummet så att det iaf ser okej ut. Cyklade till frendo för att lämna in en retur på ett par skor och myste ner i soffan innan jag tog bussen hem till värmland. När jag kom till Karlstad mötes jag upp av mamma och så åkte vi och köpte underbar oliven sallad till mig. 
 
Sen när jag kom hem la jag mig i soffan och slappade till filmen we bought a zoo. Så himla mysig film, perfekt till en slapp dag. Sen började jag även baka till klubbmötet som vi har imorgon och när jag ändå höll på att baka två olika sorters mockakakor till klubben så blev det lite citronmacarons hem också. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och sova. eventuellt kolla ett avsnitt ghost whisperer. puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0