If I lose myself

Trött kropp är det som gäller just nu. Har plågat mig igenom ett intervallpass med hagaby nu ikväll. Och galen träningsvärk sen styrkan igår. Har tränat/tävlat 4 dagar i rad nu, vad händer med mig?? Är nu uppe i hela 6 gånger på 2 månader ;) sen en månads sjukdom under de här två månaderna... Inte lika roligt att veta. Men nu ska det förhoppningsvis bli lite ändring på det.. Även om jag egentligen är förkyld nu med, men intalar man sig att det bara är inbillning så är man inte sjuk!!

Imorgon blir det hem till kära Värmland igen och stannar där nästan en vecka innan jag åker tillbaka till Örebro för att flytta in i lägenheten nästa tisdag!! En vecka kvar idag bara, nu är det nära! Så om någon söt värmlänning vill träffa mig närmaste veckan är det baaara att höra av sig! Även folk utanför Värmland är så välkomna så! ;) 

Nä nu ska jag försöka packa ihop det här rummet., kommer ju inte ha tid med det någon annan dag och sen packa alla saker jag ska ha med till Värmland. Puss på er :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0