Snart är det dags

Nu börjar rummet bli kalt och tomt, nu är väldigt mycket nerplockat och jag vill bara att det ska bli tisdag så att vi får vår lägenhet någon gång. 3 dagar kvar!! Kommer gå ruskigt snabbt!
 
Dessutom har vi en hemtenta som ska lämnas in nästa söndag (7 okt) och jag har inte ens börjat. Jag har inte ens läst klart alla böcker. Lugn nu du har ju en vecka på dig tänker nog de flesta, men nästa vecka är ganska späckad. 
Måndag - seminarium och hämta kärra/packa in allt
Tisdag - flytta 
Onsdag - möte med VFU-handledarn 
Torsdag - seminarium 
Fredag - föreläsning/information 
Lördag - finsittning + Sandra flyttar in :D
Söndag - garanterad trött + panikskrivning och inlämning av tentan. 
 
Så nä jag måste nog ta och börja skriva på den där tentan nu!! Ska läsa några sidor i boken nu sen sova, puss på er
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0