Jag ska ingenstans, jag bara bryter lite is

Och helt plötsligt var fjärde VFU-dagen avklarad. Vår handledare insåg att den sista klassen hade FN-spel så den sista lektionen blev inställd. Så nu är jag påväg hem mot Örebro! 

Annars har vi inte haft så jobbiga dagar under VFUn innan heller.. Spelat volleyboll på de flesta lektionerna. Förutom att jag stukade tummen på den första i måndags.. Så jag har mest tittat på men nu börjar jag kunna använda den igen! 

När jag kommer hem ska jag diska undan allt från igår, haha. Sen tror jag att jag ska ta mig en promenad eller något, springa vore dumt även om jag skulle behöva det. Men imorgon är det årets första tävling och då måste jag vara pigg. Sen ska jag packa, städa och handla lite smått och gott. Ska även roa mig med att räkna matte med Oskar :) 

Nä nu ska jag ta en liten powernap här på bussen. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0