22 dagar kvar!!

Nu är det bara 22 dagar kvar tills vi står där på startlinjen för vasastafetten! Jag ska springa 4e sträckan som är en kuperad sträcka på 12,4 km. Det blir fint för mig det! 

Dock kände jag att det var dags att börjapanikträna inför detta. Låg i soffan och hade allmänt tråkigt och bestämde mig för att det är helt okej att sticka ut i spåret efter kl. 20 en fredagskväll. Sagt och gjort stack jag ut och träffade faktiskt på ett 10-tal människor i spåret!

Så nu har jag planerat lite träning fram tills dagen D. Dessutom har jag tid hos sjukgymnasten nästa vecka för att kolla upp min fot. Så med lite tur kan han lista ut varför jag har haft ont i igen snart 10 månader! 

Nu är det dags för mig att sova och klockan är ställd på 5.15 imorgon... 6.00 tar jag cykeln och cyklar iväg! Sov så gott :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0