Bristning i hälsenan

Ibland är livet inte på topp. Var hos sjukgymnasten idag och fick domen att jag troligtvis har en bristning i hälsenan. Skönt att den inte har gått av iaf :D fast tyvärr kommer det bli några månader rehab nu :( denna vecka får jag knipa med tårna, börja foten fram och tillbaka och stå på ett ben. Ska även öka och göra böjningen med gummiband sen ;) Sen ska jag tillbaka till sjukgymnasten på torsdag så får vi se hur vi ska fortsätta rehaben :) ska införskaffa en balansplatta med, roligt utgifter just nu.. Det är dyrt att vara skadad! Dessutom har min gpsklocka gått sönder, så måste köpa en ny :( 

Annars är livet fint! Jobbet är roligt och jag ska åka hem till Värmland i helgen innan jag åker vidare på roadtrip med Martina på måndag :D 

Nu ska jag kolla klart sista avsnittet av Suits innan sängen väntar. Imorgon väntas städning och jobb mellan 13-21.30 :) godnatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0