Mysig dag :)

Haft en mysig dag med mamma som kom hit över dagen bara. Jag var ledig (äntligen) och hon har semester. Vi började dagen med att mysa på ett café i Wadköping. Så himla mysiga ställen det finns där, sånt man inte tänker på när man bor här. Sen åkte vi vidare in till centrum och gick runt i alla möjliga butiker och åt god mat. Köpte dock endast en skjorta utan ärmar/blus/vad man nu kallar det.... Har verkligen fastnat för det! Denna gång blev det en i vitt med blåa blommor typ! lär nog ha den någon dag så att ni får se ;)
 
Annars ville jag inte handla så mycket, för jag och Martina åker på roadtrip ner till Ullared på måndag :D men först gör vi en övernattning i Varberg. Vi kommer garanterat få en rolig resa! Saknat den där bruden under sommaren, så det blir roligt att prata ikapp om allting innan skolan börjar igen. 
 
Var som sagt ledig idag, efter en jobbig och lång arbetsvecka. Hade arbetshelg och dessutom blev jag inringd på fredagen.. så det slutade med i 6 arbetsdagar och 49 timmar senare. Fint när heltid ligger på 37 timmar inom vården. Den här veckan jobbar jag bara 3 dagar och 24 timmar, så det ska bli skönt! Åker troligtvis även hem till kära värmland i helgen och njuter. Längesen jag var i värmland, det räknas inte med den halva dagen jag var hemma efter oringen och halva dagen innan ;) 
 
Nu ska jag dejta sängen en stund tills det är dags att gå upp vid 5 för att dra på sig träningskläderna och cykla till jobbet. Godnatt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0