Senaste veckan

Efter min roadtrip var det bara att åka tillbaka och jobba sista arbetsveckan. Sjukt ledsamt men skönt på samma gång. Kommer sakna mina gamlingar och kollegor, särskilt underbara Carro! 

Men det fanns ingen mer underbar känsla än att sova ut i måndags! Hur underbart som helst att inte behöva en klocka ställd. Sov ändå inte så längre, drog till gymmet och plågade vaderna i 1,5h. Helt sjukt hur jag kan/ska fylla min vardag med minst 3 dagar med det träningspasset. Dvs jag ska träna enbart vader 4,5h i veckan. Det är fint de ;) efter det fixade jag lite kurslitteratur på campusbokhandeln och biblioteket. 

Igår åkte jag till mamma i Värmland och fördrev lite tid på att shoppa höstskor (äntligen!!). Har velat ha en typ av sko i 2-3 år men alltid kommit på när dom redan har sålt slut, så i år är jag ute i god tid! Införskaffade mig även en egen balansplatta så jag ska kunna plåga vaderna varje dag ;) Avslutade sen kvällen med bilbingo med mamma och Stina, men det vill dom inte att jag berättar för någon ;) vann dock inget :( 
 

Idag har jag fixat massa här hemma, fixat i ordning mitt rum (äntligen här med). Målat klart sängen, gjort i ordning den och massa annat små pyssel. Även beställt en mini-pc att ha i skolan. blev en rosa fin sak! 

Imorgon får vi se vad dagen bjuder på. Mamma är ledig så vi ska väl pyssla här hemma innan jag åker tillbaka till Örebro igen på eftermiddagen. För att äntligen får träffa min efterlängtade Maria igen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0