FÖR JAG HAR FÅTT LÄGENHET!!!

Idag är en riktigt bra dag, den här veckan är ganska bra överhuvudtaget faktiskt. Fick veta omtentan i tisdags och då fick jag VG!!! Så nu har jag fått VG på allt den här terminen. Och idag fick jag reda på att jag har fått en lägenhet! Så 1 februari (egentligen 2 februari för första är en söndag) får jag nyckeln till min första egna lägenhet. Det är en 2a på 49kvm bara 500m ifrån här jag bor idag och dessutom i samma hus som antonpanton och vi ska ha så roligt. Dessutom bor även Max i min klass i samma hus så det blir roligt. Här har ni planlösningen. 
 
 
Förutom allt detta bra är motivationen för plugg väldigt låg, Jag går mest och tänker på att jag vill ha resultatet på fysiologitentan, men läraren är sjuk så det lär dröja tyvärr. Sen har vi en ganska stor uppgift som ska in på måndag och den som jag är med är sjuk så vi har inte kommit någonstans..
 
Men i morgon blir det att vara hundvakt på morgonen fram tills luciavolleybollen börjar - då ska jag heja på mig klass massor. Sen på kvällen är det julsittning och partaj på strömpis. På lördag har jag inga planer, men på söndag ska jag jobba dagpass. Blir nog en fin helg detta! nu ska jag se på finalen på big brother, sen ska jag sova så skönt. godnatt :)
 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Å så kul för dig!! :D Grattis :D

Svar: Tack så mycket! :D
Annalundkvist

2014-12-11 @ 21:07:27
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0