Lördag

Skön och välbehövlig lugn lördag idag. Julsittning igår som vara roligt. Dock hade jag grymt ont i magen och var sjukt trött så jag och martina drog till donken vid 1 och åt lite. Sen åkte jag hem och sov så himla skönt i min säng. Annars var det luciavolleyboll igår och tyvärr blev vårt klasslag inställt men dom i klassen som spelade i andra lag kämpade på bra ändå. När jag kom hem hade jag fått brev av läkaren som berättade att jag äntligen ska få röntga foten! Efter 1 år och 2 månader börjar jag bli rätt trött på att inte kunna springa. Så ska försöka hinna till sjukhuset i veckan för att röntga, lika bra att få det gjort!
 
Idag har jag inte gjort mycket mer än att ligga i soffan och slötitta på tv. Försöker även skriva på vårt arbete som borde vara klart typ nu. Ska försöka fortsätta på det nu - sen blir det nog titta på tv resten av kvällen och lägga mig tidigt då jag ska upp vid 5 för att jobba imorgon. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0