Oj det blev långt!

Haft några dagar att återhämta mig efter tentan - fast det är lite sanning med modifikation för vi hade omtenta nu måndag till onsdag. 

På lördagen pysslade jag runt här hemma innan det var dags att göra sig i ordning för klassfest. Vi gjorde tacos tillsammans och lekte lekar och åkte iväg till strömpis för att dansa av oss all energi. Så himla skön kväll men skön människor. Dock var vi inte många som drog till strömpis, men vi var en skönt gång där :) 



Söndagen bestod av mest filmtittande och ikapptittande av alla serier man missade under tentaveckorna. Skön dag helt enkelt! 

På måndagen började nya kursen så det var bara dags att börja plugga igen. Samtidigt fick vi hemtentan. Dock valde jag att skita i det mesta som hade med plugga att göra på måndagen och fokuserade istället på det på tisdagen :)

Idag hade vi en gruppträff en kort stund innan jag drog i väg att träna. Sen var det hem, mys i badkaret, bakade chokladbollar, pratade med mamma i en timme i telefon och sen mys med Rebecca i hennes nya lägenhet :) nu på kvällen har jag gjort risgrynsgröt, städat lite, pratat med pappa ett bra tag och kollar på serier - skön kväll! 

Imorgon blir det simning, föreläsning och sen jobb på kvällen! Nu ska jag packa väskan för imorgon sen sova :) godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0