Alla åker bort ju!

Idag har jag åkt skidor lika snabbt som den här snyggingen, dvs inte lika snabbt som igår när jag körde lika snabbt som Hellner. Men Northug slår ju Hellner i snygghet hundra gånger om! (ja, jag hejar på norge i smyg). Och fyfan vad tungt det var att åka idag.. Sjukt träningvärk i triceps så plågade mig bara runt 10km, då jag även har skavsår på en fot :(
 
Förutom att åka skidor tog jag sovmorgon (underbart!!) innan jag försökte fördriva tiden med att äta och kolla på serier innan jag började vid 13 med basker. Sjukt roligt var det att spela och grymt jobbigt! Ska bli roligt att spela det på torsdag igen :D Efter basketen var det bara hem och äta igen, jävlar vad jag äter hela tiden! Sen kollade jag på skidskyttet innan jag byte om för att åka iväg och åka skidor :D
 
När jag kom hem roade jag mig med att prata med sandra och patrik ett tag innan jag tog ett bad (underbart det med!!). Sen har jag plockat lite och packat skidskor och hjälm för några timmar på isen imorgon. Åh vad roligt det ska bli att åka skidskor igen!! Nu tänkte jag sova för att orka upp vid 7 för att åka till isen och ringa vårdcentralen... blä för dåliga telefontider! puss på er
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0