älskling

Åh vad jag hatar vår hemtenta. Kommer ingenstans alls. egentligen har jag svar på allt frågor, men vi måste skriva minst 1 sida och max 2 sidor på varje fråga och jag är nöjd efter max en halv sida.. Har iosf slängt ihop tillräckligt långa svar på fråga 1, 2 och 4, så nu har jag bara fråga 3 kvar. Men om man läser min text skulle man kunna tro att det är en 12åring som har skrivit den..
 
Istället för att skriva på hemtentan roar jag mig med att lyssna på kent och skoja med kevin och koklee och diskutera hur jävla dåliga vi är som inte ens förstår hur vi ska lämna in tentan med martina. Fint liv. Ska väl försöka att skriva ihop den här tentan snart, då jag ska iväg och jobba vid 15. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0