Det är dags nu..

Det börjar faktiskt kännas att det snart är dags nu.. jag har packat väskan och det är endast lite fåtal saker som ska läggas ner i väskan imorgon innan vi åker iväg mot mora.. Att jag på tredje försöktet faktiskt kommer stå där på startlinjen och åka känns gött! Känns ändå som att jag är i helt okej form även om jag gärna hade haft några mils åkning till i benen och framför allt armarna.. Men man kan inte få allt man vill ha här i livet.
 
Jag har dessutom pluggat och skrivit uppgiften, väntar dock på att mina kompanjoner ska läsa igenom och godkänna det vilket dom inte verkar ha tid med.. jag vill soooova. så när de väl har läst igenom det ska jag bara skriva ut det sen ska jag lägga mig i sängen och sova. Imorgon blir det ändå sovmorgon en stund innan jag måste upp till coop för att köpa frimärken innan jag ska till skolan för filmmys, volleyboll och planering inför idre. Sen är det bara snabbt som attan hem och åka till mora! Nä nu tänkte jag plugga lite i väntan på att de ska ha läst så att jag är lite förberedd på hemtentan på måndag med. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0