dina ögon kan krossa min värld som stenar mot glas

Ligger i sängen och kollar på hart of dixie. Idag har jag inte gjort mycket.. gick upp någon gång efter 9 och fördrev tiden fram till 12 genom att kolla på new girl och göra en sallad för att ha med som lunch till skolan. Vid 12 var det sektionsmöte som jag gick på med min sköna höna maria. Efter mötet och lite prat gick jag hem igen för att käka lite kakor och kolla new girl tills jag råkade somna.
 
Och nu ligger jag här och har inga planer för ikväll för att alla andra drog sig ur och jag vågar inte gå iväg själv. Mina sambos ska på fest och jag ska bara ligga i soffan och bli tjock. Tänkte laga någon god mat, så ska nog gå och handla och se om jag hittar något gott. Sjukt sugen på kantarellsås (så jävla gott) och sen är det finalen i ph ikväll och det får man ju inte missa! :D nä hoppas ni har det roligare än vad jag har, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0