Du kan aldrig lita på en badboy


Ligger i soffan och kollar på finalen i paradise hotel. Nu är det inte lång tid kvar innan jag får veta vem som vinner! Efter många veckors tittande ska vi äntligen få veta! 

Annars gick jag och handlade förut och sen lagade jag fläskfilé, kantarellsås och potatisgratäng. Det satt fint i magen! Jag har även satt upp våra #yolo-tavlor, så himla bra motton vi har i vår lägenhet. #yolo och "no dancing - except on tables". 

Imorgon är det seminarium som gäller, efter seminariet ska vi åka till Ikea och skaffa en tv-bänk till Adam som inte vågar ta med oss hem innan han skaffar en ;) sen på kvällen ska jag träffa mysmathilda och gå på timebeer. Nä nu ska jag kolla vidare och sen ska jag sova. Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0