Fredag och lördag

Gårddagen bestod av skola mellan 10-15.30 sen var det bara hem och lägga sig i badkaret med serier och popcorn innan det var dags att göra sig i ordning för middag på Efesos med ett gäng trevliga tjejer! Efter sjukt god mat drog 3 av oss vidare till Mathilda för lite förfest innan vi drog ut på kåren. Både jag och Mathilda insåg dock att vi var lite sent ute och börja dricka ikapp vid 12 är inte världens bästa idé. Till och med jag och mathilda som älskar att dansa insåg att det inte var roligt om man är nykter. Så vi gick runt bland folk och runt halv 2 gick vi hemåt. Träffade sandra och patrik påväg hem så följdes hem med dom. Var så himla skönt att komma hem och sova.
 
Idag vaknade jag runt halv 10 och var pigg, men låg kvar i sägen tills halv 11, innan jag gick upp och gjorde frukost och kollade på längskidorna i OS. Grymt Kalla att skaffa sveriges första medalj! :D Resten av dagen har spenderats just i soffan med massor utan cv- och personligt brev-skrivande och jobbsökande. Har skönt en hel del jobb nu iaf, men lär inte få något då jag inte är utbildad till omvårdare.. och jag vill jobba med äldre/funktionshindrade. 
 
Nu ska jag kolla på melodifestivalen i min ensamhet då min sambo har dissat mig och dragit ut på fest. Men det är heeelt okej att ligga i soffan och bara ta det lugnt :D imorgon ska jag iaf upp i bergen och åka skidor! puss på er
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0